Promovarea unei afaceri in mediul online – cheia catre succes

Dezvoltarea internetului a dus la aparitia unor noi modalitati de promovare a afacerilor in mediul online, astfel ca in prezent exista mai multe tehnici prin care poti creste popularitatea unei afaceri si implicit numarul de oameni care viziteaza website-ul acesteia.

Dintre aceste tehnici amintim despre posibilitatea unei promovari in cadrul retelelor de socializare precum Facebook,Twitter marketing si asa mai departe.

Un avantaj important legat de promovarea pe Facebook, spre exemplu, consta in comunicarea directa ce are loc intre client, vizitatori si cel ce reprezinta afacerea in mediul online. Prin urmare, clientii pot lasa o sumedenie de review-uri, pareri sau sfaturi, iar vizitatorii le pot citi pentru a se decide daca vor achizitiona unul dintre bunurile oferite spre vanzare sau daca vor opta pentru serviciile oferite de aceasta firma. Avantajul firmei in aceasta situatie consta in publicitate suplimentara facuta de catre cei care au fost multumiti, dar si in posibilitatea de a afla care sunt cerintele si preferintele clientilor, astfel incat sa isi imbunatateasca in permanenta serviciile.

promovare

Promovarea prin intermediul unei retele de socializare precum Facebook este deosebit de eficienta, deoarece iti poti prezenta afacerea in fata unui numar foarte mare de oameni care ulterior se pot transforma in clienti fideli. Daca in mediul offline promovarea este limitata la nivel local, iar numarul vizitatorilor se limiteaza la traficul pietonal din zona, in mediul online lucrurile sunt cu totul diferite. Mai mult decat atat, aceasta promovare in mediul online se poate face gratuit! Altfel spus, deschiderea unui cont de Facebook sau crearea unei pagini pe Facebook sunt lucruri pe care oricine le poate face fara a investi nici un ban, astfel ca orice afacere are sansa de a atrage noi clienti optand pentru o astfel de tehnica.

Este foarte important sa fii activ atunci cand manageriezi o pagina de Facebook a unei afaceri. Cu alte cuvinte, nu este suficient sa o construiesti si ulterior sa astepti ca vizitatorii sa vina, sa apese butonul Like si eventual sa cumpere produse fara ca tu sa faci nimic. Postarea unor noi informatii, a unor poze cu diverse produse ori tutoriale reprezinta un model de activitate pe care trebuie sa il ai in vedere.

Design-ul unui site este de asemenea un instrument important de marketing. Prin webdesign, transmiti un mesaj clar despre firma ta.

De asemenea, YouTube este un alt mijloc eficient prin care iti poti creste popularitatea afacerii si cu ajutorul caruia poti atrage noi vizitatori sau cumparatori, iar website-ul mai sus amintit poate fi utilizat chiar si in cadrul Facebook-ului. Altfel spus, un filmulet de prezentare sau un tutorial inregistrat pe YouTube va beneficia de vizitatorii sai pe aceasta platforma video, insa daca este postat pe pagina de Facebook – spre exemplu – a afacerii tale atunci lucrurile sunt cu atat mai bune. Posibilitatea de a-l distribui pe alte retele de socializare este iarasi un aspect pe care trebuie sa il ai in vedere. In final, toate aceste tehnici si mijloace nu fac altceva decat sa sporeasca popularitatea afacerii tale si sa atraga noi vizitatori si potentiali clienti. Iata, deci, cum promovarea sustinuta si eficienta unei afaceri in mediul online se poate dovedi a fi cheia catre succes.