YouTube marketing si retelele sociale

Promovarea pe YouTube, sau YouTube marketing. este una dintre cele mai eficiente metode de a atrage noi vizitatori pentru website-ul afacerii tale. Chiar daca comercializezi diverse bunuri sau oferi servicii, filmuletele de prezentare pot avea un impact pozitiv demn de luat in considerare si pot determina un vizitator sa cumpere sau sa apeleze la serviciile firmei tale. Avantajele acestui website sunt numeroase, astfel ca daca iti doresti o promovare sustinuta si eficienta trebuie sa le ai in vedere.

Unul dintre beneficiile majore consta in numarul mare de oameni care isi petrec zilnic o parte din timp vizionand diverse filmulete postate de utilizatori. Prin urmare, cu toate ca afacerea ta se afla la inceput sau nu este foarte dezvoltata, poti beneficia de un numar foarte mare de vizitatori. Promovarea pe YouTube iti ofera acelasi public tinta ca cel al unor companii de renume care activeaza in acelasi domeniu de activitate ca si firma ta, asadar iata un aspect pe care nu il poti trece cu vederea.

promovare youtube Mai departe trebuie mentionata si puterea retelelor de socializare. Spre exemplu, promomovarea pe Facebook este o alta modalitate prin care iti poti creste popularitatea afacerii tale, insa YouTube-ul poate fi asociat cu Facebook-ul, astfel incat vei avea doua modalitati de promovare foarte eficiente. Pentru a intelege mai usor acest aspect, imagineaza-ti situatia in care ai realizat un filmulet de prezentare al unui produs pe care il incarci pe YouTube. Vei atrage vizitatori, comentarii si review-uri, insa poti prelua link-ul acestuia si il poti distribui pe pagina de Facebook a website-ului tau, astfel incat ambele platforme sa-ti asigure instrumente exceptionale de promovare in mediul online!

De asemenea, ambele website-uri, atat Facebook cat si YouTube, ofera utilizatorilor posibilitatea de a aprecia o fotografie sau un filmulet precum si ocazia de a posta comentarii legate de filmuletele respective. Prin urmare, te vei afla in permanenta legatura cu vizitatorii si clientii, astfel incat iti vei forma o parere solida despre cerintele si preferintele acestora reusind, astfel, sa imbunatesti calitatea serviciilor pe care le oferi. Mediul online este unul dintre cele mai eficiente in ceea ce priveste promovarea, astfel ca daca iti doresti o afacere prospera trebuie sa ai in vedere acest aspect.

Inainte de a incarca un videoclip pe YouTube este important sa ii oferi un titlu sugestiv si optimizat in functie de nisa acestuia. Spre exemplu, daca detii un magazin online care ofera spre vanzare anvelope auto poti realiza un filmulet despre importanta unei anvelope de calitate atat pe timp de iarna, cat si de vara, pe care sa il numesti: Anvelope auto potrivite pentru masina! In acest fel vei avea cuvintele cheie caracteristice acestei nise precum anvelope, auto si masina. Bineinteles ca ar mai putea fi incluse si cuvintele cauciucuri, jante, profil anvelope de iarna si asa mai departe, insa este important ca titlul sa fie mai scurt si totodata sugestiv pentru ceea ce este prezentat in videoclip.

Ulterior, poti posta acest filmulet pe Facebook sau alte retele de socializare de unde poate fi distribuit mai departe, iar acest lucru poate creste numarul de vizite si implicit profitul firmei tale.