Redactarea unui e-mail este cheia catre succes

Nimeni nu poate contesta eficienta internetului in ceea ce priveste atragerea unui numar mai mare de vizitatori care se pot transforma ulterior in cumparatori ai bunurilor sau serviciilor pe care o firma le are de oferit. Multe afaceri din prezent incearca din rasputeri sa isi faca simtita prezenta in mediul online, iar modalitatile prin care isi pot creste popularitatea pe internet sunt numeroase, una dintre acestea fiind e-mail marketing-ul.

Pe scurt, e-mail marketing-ul consta in trimiterea unui e-mail catre un numar de oameni, insa daca lucrurile par simple la prima vedere trebuie sa iti spun ca nu sunt deloc asa. Pentru a creste eficienta unei campanii de e-mailing trebuie avute in vedere unele aspecte, iar unul dintre cele mai importante se afla in stransa legatura cu ceea ce contine acesta. Pornind de la titlul si terminand cu locatia in care sunt amplasate link-urile, toate trebuie avute in vedere pentru a creste eficienta unei astfel de campanii si, implicit, pentru a creste vanzarile firmei alaturi de popularitatea acesteia.

Unul dintre obiectivele principale ale unei campanii de e-mail marketing este acela de a atrage vizitatorii catre website-ul firmei, unde acestia vor gasi mai multe informatii legate de produsele sau serviciile comercializate si totodata vor putea plasa o comanda. Pentru a se intampla acest lucru, prima data este nevoie ca cel ce primeste e-mailul sa il deschida. Asadar, vei avea nevoie de un titlul atractiv care sa sintetizeze totodata informatia principala continuta in e-mail.

Ulterior, cel care deschide respectivul e-mail trebuie incurajat pentru a-l citit, iar acest lucru poate fi obtinut prin oferirea unui continut de calitate, sintetizat si usor de citit. Mai exact, intregul subiect al unui e-mail trebuie sa poata fi asimilat in cateva secunde, astfel ca informatiile suplimentare sa ajunga la cititor doar daca acesta este intr-adevar interesat. Pentru a sti daca este interesat sau nu, tematica trebuie usor asimilata, dupa cum am mentionat anterior. In cazul unui e-mail cu un text lung si greu de citit, vizitatorul il poate inchide imediat.

marketing prin email

Mai departe, dupa ce vizitatorul a deschis e-mailul si l-a citit, acesta trebuie sa acceseze link-ul sau link-urile inserate in interior care il vor duce catre website-ul oficial al afacerii respective. Cea mai eficienta metoda pentru a determina vizitatorul sa acceseze site-ul poate fi introducerea de hiperlink-uri, sau cuvinte cheie pe care daca vei da click te vor trimite pe alta pagina.

De asemenea, pentru a creste eficienta unei campanii de e-mail marketing, este o idee buna ca intregul continut sa directioneze catre un singur website, deoarece in caz contrar vizitatorii se pot simti usor incurcati de numarul mare de pagini pe care le pot vizita, astfel incat exista riscul ca acestia sa inchida e-mailul si sa renunte.

Asadar, trimiterea unui e-mail cu scopul de a atrage noi vizitatori sau clienti pare un lucru usor, insa trebuie avute in vedere numeroase detalii. Pornind de la titlul atractiv si placut, mergand mai departe cu un continut informativ si usor de asimilat si terminand cu un link-uri bine plasate care sa il determine totodata pe vizitator sa le acceseze, toate sunt aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere.