Impactul retelelor sociale asupra vizibilitatii firmei

Formele de promovare ale unei afaceri sunt foarte diverse in aceste zile. Insa, fara sa ne pripim, putem admite ca cea mai avantajoasa forma de a ne promova, de a ne face cunoscuti in ochii clientilor nostri este promovarea in mediul online.

social-mediaDe aceea, pentru a fi vizibili si recognoscibili avem nevoie de un website realizat intr-un mod profesionist si prin continutul caruia vizitatorii sa poata naviga usor. Insa, de cativa ani, un fenomen incepe sa ia amploare datorita impactului sau neprevizbil si al succesului garantat pe care il asigura. Vorbim aici de fenomenul Social Media.

Daca am incerca sa definim Social Media am putea spune ca reprezinta totalitatea reprezentarilor unei companii sau institutii in mediul virtual, prin care, utilizatorii obisnuiti obtin informatii in timp real cu privirea la activitatea firmei in general, totodata, vizualizand in cel mai scurt timp de la postare imformatii legate de produsele si serviciile oferite, precum si ofertele acesteia.

Prin intermediul paginii de pe reteaua de socializare, firma obtine un feedback instant si extrem de relevant din partea urmaritorilor, potentiali clienti in atat in mediul virtual cat si inafara acestuia. Feedback-ul se manifesta atat prin statisticile referitoare la cat de urmarita sau vizualizata a fost o anumita postare, cat si comentariile venite din partea utilizatorilor care pot fi aprecieri cu privire la calitatea unui produs sau serviciu, o intrebare legata de activitatea pe care o desfasurati sau critici constructive de pe urma carora se pot acoperi greselile de comunicare sau de imbunatatire a serviciilor.

Pe termen mediu si lung, promovarea prin intermediul retelelor Social Media poate constitui si un avantaj din punct de vedere material. Tot ce trebuie sa faceti este sa aveti idei originale, cu un grad de creativitate ridicat, postand mesaje atat cu continut grafic si textual care sa atraga, cautand in permanenta sa va diferentiati de concurenta.