Promovare prin Social Media

Fenomenul retelelor sociale a cuprins intreaga planeta, oferind utilizatorilor de internet facilitati aproape nelimitate in a comunica si a interactiona online.

Social-Media Retelele sociale au eliminat din industrie clasicele programe de chat, oferind posibilitatea tuturor celor ce au un astfel de profil sa posteze ganduri, impresii, poze, sa distribuie prietenilor muzica si clipurile preferate si desigur, sa-si transmita mesaje atat intr-o conversatie privata sau intr-un grup.

Cum aproape orice este popular in mediul online poate fi monetizat, nici retelele sociale nu fac exceptie. Companiile, indiferent de profilul lor, au sesizat din timp aceasta oportunitate si avantajele evidente pe care le ofera retele sociale in ceea ce priveste marketingul online.
Asa a aparut ceea ce numim generic Social Media, un mod aparte de interactiune a agentilor economici ce ofera clientilor produse si servicii. Avantajele sunt evidente si se refera in primul rand la orizontul destul de larg pe care pagina unei anumite firme il are in cadrul unei retele precum Facebook, spre exemplu.

Costurile reprezinta un mare avantaj, fiind incomparabil mai mici cu orice alta investitie in marketingul si advertisingul companiei. Practic, prin profilurile create pe retelele de socializare, firmele interactioneaza cu potentialii clienti, oferindu-le informatii relevante cu privire la activitatile pe care le desfasoara compania, insa intr-un mod mai entertaining, fara a adopta un stil sobru sau a prezenta informatii tehnice care sa plictiseasca. In cele mai multe cazuri, companiile cauta sa-si atraga fani pe pagina lor, postand fotografii si clipuri amuzante care sa starneasca interesul urmaritorilor. Desigur, odata castigata simpatia acestora, veti putea insera tot mai multe informatii privind activitatea companiei, avand certitudinea ca veti starni interesul lor si vor fi mai interesati de serviciile pe care le oferiti.

Social Media este, a momentul actual, cel mai eficient mecanism de atragere si fidelizare a clientilor, date fiind avantajele insemnate si costurile mici ce sunt implicate.