Ce cred motoarele de cautare despre tine

Adevarul este ca nu stim ce cred motoarele de cautare despre noi sau mai bine zis despre site-urile noastre, insa stim cu siguranta ca acestea sunt mai mult sau mai putin apreciate in functie de pozitiile pe care le ocupam in lista generata ulterior unei cautari. Cu alte cuvinte, atunci cand un individ cauta o anumita informatie pe Google spre exemplu, acesta din urma ii ofera o serie de link-uri intr-o ordine pe care motorul o considera relevanta, iar primele titluri sunt evident cele mai indicate.

In prezent sunt numerosi experti SEO care pretind adeseori ca te pot ajuta sa ajungi in primele cautari in doar cateva zile, insa un sfat pe care ti-l pot este sa eviti asemenea persoane din simple motive. Inainte de toate, am observat personal ca Google-ul apreciaza mai mult site-urile vechi, iar daca acestea au si continut nou postat macar saptamanal atunci succesul este aproape garantat. Totul depinde mai departe insa de cuvintele cheie alese, deoarece concurenta este mare si vechimea plus postarile nu sunt de ajuns in competitia cu un site optimizat de experti adevarati.

Backlink-urile sunt necesare si functioneaza foarte bine chiar si in prezent, iar directoarele de articole incep sa capete din ce in ce mai mult teren. Cu toate acestea rezultatele depind de experienta personala in domeniu precum si de alegerile pe care le faci, astfel incat ar trebui sa eviti un backlink care vine de pe un site cu un domeniu de activitate diferit de-al tau. Chiar daca are un page rank bun si un numar mare de vizitatori nu exista corelatie intre ele, insa multa lume este de parere ca orice link care directioneaza catre tine de pe o asemenea pagina web este bun.

Pentru a avea rezultate trebuie sa-ti construiesti un website serios unde activitatea vizitatorilor si implicarea lor sa fie la cote maxime. Mai exact totul trebuie sa fie orientat catre vizitator sau client, iar succesul in motoarele de cautare sa vina ulterior acestui lucru.