Publicitatea poate fi enervanta

Daca exista un singur lucru negativ la un site care enerveaza mai mult decat un timp indelungat de incarcare, atunci reclamele sunt cu siguranta candidatul perfect. Bineinteles ca multi dintre cei care isi construiesc bloguri, forumuri ori site-uri pe diverse teme au in cap inca de la inceput monetizarea, insa aceasta se face dupa anumite reguli importante.

Pentru inceput trebuie sa existe o balanta perfect echilibrata intre continutul unui site reprezentat de text si anunturile publicitare, deoarece nimeni nu o sa acceseze o pagina web, indiferent de domeniul de activitate, pentru a viziona reclama dupa reclama si a face click pe orice anunt tip link. O metoda foarte enervanta care si-ar gasi fara probleme locul intr-un ghid cu titlul „ Cum sa iti enervezi la maximum vizitatorii? " este reprezentanta de un scurt videoclip publicitar la care esti obligat sa te uiti daca vrei sa vezi adevaratul filmulet pentru care ai accesat pagina.

Un alt aspect important de care trebuie sa tii cont atunci cand iti plasezi publicitatea pe site este publicul tinta, astfel ca daca detii un blog auto trebuie sa fii sigur ca majoritatea vizitatorilor nu vor fi femei de 30-40 de ani care vor comanda produse cosmetice, deci orice anunt de acest gen nu este profitabil. In principiu Google Adsense este un program extrem de inteligent care afiseaza doar anunturi relevante continutului, insa in cazul in care inchei un parteneriat separat cu un colaborator este indicat sa ai in vedere aceste lucruri.

In concluzie reclamele agresive ating de multe ori limita in ceea ce priveste starea de calm a vizitatorului, iar in multe cazuri cativa euro in plus iti pot dauna grav din punct de vedere al traficului. Prin urmare, o solutie ideala ar fi sa pastrezi o balanta potrivita si cu bun simt dupa cum aminteam mai sus, deoarece nimeni nu este fortat sa-ti vizitezi pagina si a doua oara.